4tech, ja też mam tego krótkiego bata, ale wymieniam całość bo komp pokazuje zwarcie do masy. Krzynol mówił, że to przez wzmacniacz w podstawie anteny
Auto detailing czyli moje prace - Soll`owa codzienność ;)
Zwiń
X
-
Auto detailing czyli moje prace - Soll`owa codzienność
Cześć
Widzę, że dość sporo osób udziela się w tym dziale więc postanowiłem wrzucić tak jak niektórzy swoje projekty. Detailingiem zajmuję się na co dzień więc korekty oraz zabezpieczenia lakieru, pranie tapicerki czy doprowadzanie skórzanej tapicerki do ładu to dla mnie norma
Jeżeli macie ochotę zobaczyć więcej moich projektów zapraszam na WWW lub Facebooka (zapraszam do "lajkowania")
Na początek wybrałem galerię z prac nad pięknym i unikatowym samochodem jakim jest Alfa Romeo Spider z 85 r.
Samochód trafił do mnie na korektę lakieru z zabezpieczeniem woskiem konkursowym z palety Zymola. Wnętrze zostało dokładnie wyczyszczone oraz zabezpieczone. Zajęliśmy się również skórzaną tapicerką - została wyczyszczona oraz zaimpregnowana, podobnie jak materiałowy dach.
Samochód był w fatalnym stanie lakierniczym - masa zacieków oraz bardzo niechlujne polakierowanie spowodowało, że ze względu na bezpieczeństwo powłoki lakierniczej nie udało nam się zrobić 100% korekty. W przyszłym sezonie samochód będzie od nowa polakierowany więc właścicielowi aż tak bardzo nie zależało na "setce". Przemiana mimo wszystko i tak była ogromna. Jak to wyszło? Sami oceńcie
Samochód przed zabiegami
Stan lakieru przed korektą - halogen prawdę Ci powie...
Kilka 50/50
Dach został wyczyszczony, zaimpregnowany oraz wygrzany za pomocą promiennika podczerwieni
Plastiki we wnętrzu oczyszczone oraz odpowiednio zabezpieczone. Wnętrze dokładnie odkurzone a skóry zaimpregnowane
Efekt końcowy
Będę starał się wrzucać moje projekty na bieżąco tak więc zapraszam Was do śledzenia tematu.
Pozdrawiam,
Radek (Soll)
-
-
Efekt ladny
Moglbys podzielic sie refleksjami z pracy nad lakierem.
W jakim stopniu oryginalny, jakie wrazenia z pracy, jak sie obrabial, jaki sprzet uzyty, kombinacje itp.Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
soll_, fajnie by było gdybyś podzilił się z nami tym, jakich kosmetyków oraz akcesoriów uzyłeś, do uzyskania efektu.
Poza tym praktycznie brak zdjęć wnętrza - nic nie widać, jeśli chodzi o wyczyszczone plastiki, oraz derssingi jakie na nich leżą. Tak samo ze skórą - czym ja czyściłeś? Czym odżywiałeś? jaki był jej pierwotny stan? Jakieś 50/50?
Zamieszczone przez soll_zabezpieczeniem woskiem konkursowym z palety Zymola
Fajnie że pokazałeś nam tu swoją pracę, ale bez tych wszystkich opisów zalatuje to mi trochę zwykłą reklamą.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Jeżeli chodzi o lakier to była totalna masakra. Samochód sprowadzony był z Litwy gdzie został felernie polakierowany przez co praca nad tym lakierem była naprawdę ciężka - był tak miękki, że nawet fibra go rysowała. Używaliśmy wielu past m.in Menzerny FG400, SF4000, 3M Fast Cut+. Jako zabezpieczenie poszło combo od Zymola czyli HDC + Carbon. Felgi zabezpieczone 4Nano Rim Protect. Skóra wyczyszczona oraz zaimpregnowana zestawem od Colourlocka - niestety bardzo ciężko było zrobić 50/50. Auto robiliśmy dość dawno i ciężko mi dokładnie opisać wszystkie produkty.
Niebawem kolejne ciekawe projekty się szykują i obiecuje, że będę Wam pisał co, jak i czym robiliśmy.
Pozdrawiam,
Radek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soll_korektę lakieru z zabezpieczeniem woskiem konkursowym z palety Zymola.Zamieszczone przez soll_Jako zabezpieczenie poszło combo od Zymola czyli HDC + Carbon
Carbon (którego sam posiadam) jest po prostu zwykłym, dobrej klasy, woskiem naturalnym, tylko tyle i aż tyle, ale nie ejst to wosk konkursowy.
Zamieszczone przez soll_Auto robiliśmy dość dawno i ciężko mi dokładnie opisać wszystkie produkty.Zamieszczone przez soll_Detailingiem zajmuję się na co dzień więc korekty oraz zabezpieczenia lakieru, pranie tapicerki czy doprowadzanie skórzanej tapicerki do ładu to dla mnie norma
Powinieneś napisać przynajmniej czym auto umyto, jakie kosmetyki zastosowane do dekontaminacji. Co do wnętrza, co do opon.
A tak to troche taka relacja - patrzcie i podziwiajcie oraz "lajkujcie" i przyjeżdżajcie, czyli reklama w najczystszej postaci.
Sorry za szczerość, ale tak własnie to odbieramCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Big biorąc pod uwagę jaki mamy arsenał past, padów itp uwierz, że też byłoby Ci ciężko zapamiętać tym bardziej, że samochód robiliśmy na wiosnę. Gdybym korzystał tylko z past Menzerny czy 3Ma to zapewne bym pamiętał ale biorąc pod uwagę, że mamy pasty 4Nano, Menzerny, 3M, Urban, Meguiar`s, Presta, Poorboys World, Victoria i jeszcze parę pozycji by się znalazło to myślisz, że pamiętałbyś dokładnie które auto czym robiłeś? Musiałbym po każdym samochodzie dokładnie notować a jest mi to po prostu zbędne bo lakier lakierowi nie równy. Następnym razem będę dawał szersze opisy z gamą produktów aby Was zadowolić
Komentarz
-
-
soll_, wrzuc cos jeszcze. Chyba ze sie lenisz i nic nowego nie zrobiles :PSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Witam serdecznie po długiej przerwie
Ostatnio zawitało w Nasze progi bardzo ciekawe auto jakim jest Jaguar XJ8 z silnikiem 4.2 V8. Właściciel zdecydował się na jak najlepszą ochronę lakieru.
Wybór padł na ceramiczną powłokę Gyeon Mohs+ czyli topowy produkt tej firmy.
Klient chciał nałożyć ochronę na lakier taki jaki zastaliśmy, lecz mimo że był ogólnie zadbany należało wykonać korektę lakieru - samochód miał sporo drobnych rysek, swirli, hologramów.
Wnętrze nie wchodziło w zakres usługi, jednak pozwoliliśmy sobie chociaż lekko posprzątać w samochodzie. Po wszystkim za zgodą właściciela wybraliśmy się w niedaleki plener na sesję zdjęciową z zaprzyjaźnionym fotografem.
Pełna relacja zawiera 60 zdjęć - znajdziecie ją na naszym fanpage`u na Facebooku.
Przygotowanie:
Mycie – piana Autobrite Magifoam oraz szampon Zymol Auto Wash, rękawica Megsa, po korekcie wełniak CarPro
Osuszanie - Fluffy oraz PROFI POLISH WASSER MAGNET
Odsmalanie – Sanesolv
Deironizacja - IronX
Glinkowanie – Bilt Hamber AC Soft na poślizgu (woda + szampon)
APC – Shiny Garage Red Devil
Wydech – Sonax do metalu/chromu
Korekta:
Pasty - Menzerna FG 400, Scholl S17, Ultrafina 3M
Pady - Flexipads/3M
Inspekcja - IPA/zmywacz silikonowy
Zabezpieczenie:
Felgi - Swissvax Autobahn
Elementy chromowane SV Metal Polish – listwy i kotek
Drewniane elementy wewnątrz – Zymol Detail
Elementy plastikowe wewnętrzne - C6 Matte Dash Gtechniq
Opony - Nielsen Brilance
Plastiki zewnętrzne - Koch Nano Magic Plast Care
Szyby - 4Nano Premium Vision
Lakier - powłoka ceramiczna Gyeon Mohs+
Samochód trafił do nas dość czysty - właściciel regularnie odwiedzał jakąś myjnie która przed nami dbała o Kota. Na samochodzie ładnie trzymał się jeszcze wosk.
Samochód został właściwie umyty za pomocą piany oraz szamponu (Autobrite Magifoam oraz Zymol Auto Wash). Następnie zabraliśmy się za deironizację (IronX), dekontaminację (SNB Sanesolv) oraz glinkowanie (Bilt Hamber Auto Clay Soft).
Przyszła pora na inspekcję lakieru - bywało gorzej ale i tak było co robić
Lakier okazał się bardzo miękki. Wręcz za miękki. Bardzo łatwo rysował się od samej fibry więc trzeba było bardzo ostrożnie się z nim obchodzić. W korekcie pomogły nam pady Flexipads oraz Scholl. Jeżeli chodzi o pasty to takie combo przyniosło nam poniższe rezultaty: Menzerna FG400 (średnio jeden, max 2 przejazdy), Scholl s17+ (kilka przejazdów) oraz 3M Ultrafina na deser.
Po korekcie przyszła pora na zabezpieczenie czyli aplikacja Gyeona Mohsa+ wygrzanego promiennikiem podczerwieni tak aby powłoka idealnie związała się z lakierem.
Zajęliśmy się również chromami (Swissvax Metal Polish), plastikami zewnętrznymi (Koch Chemie Nano Plast Care), oponami (Nielsen Brillance) czy też szybami (Meguiar`s Glass Cleaner + 4Nano Premium Vision).
Wnętrze zostało ogólnie posprzątane - odkurzona wykładzina oraz dywaniki, wyczyszczenie oraz zabezpieczenie plastików (APC + C6 Matte Dash od Gtechniq), zabezpieczenie elementów drewnianych woskiem (Zymol Detail).
Efekt końcowy...
Wisienka na torcie czyli sesja zdjęciowa
Jak się podoba Kocur?
Pozdrawiam
Soll, eRBe Detailing Team
[ Dodano: Sob 12 Lip, 14 17:49 ]
Tym razem przygotowaliśmy dla Was krótką relację z BMW 645Ci. Samochód trafił do nas na korektę lakieru z zabezpieczeniem woskiem. Wnętrze nie zostało pominięte - wszystkie plastiki zostały wyczyszczone oraz zabezpieczone tak samo jak skórzana tapicerka.
Samochód trafił do nas mocno brudny. Samochód miał mnóstwo smoły, asfaltu itp szczególnie na dołach drzwi które usunęliśmy z pomocą glinki Gyeona oraz IronXa. Po umyciu mogliśmy dokładnie przyjrzeć się defektom lakieru - samochód miał bardzo dużo swirli i małych rysek, głębokich rys na szczęście dużo nie było. Korektę wykonaliśmy za pomocą past Menzerny oraz 3M, jeżeli chodzi o pady to korzystaliśmy z Flexipadsów. Jako zabezpieczenie zdecydowaliśmy się na combo Swissvaxa - Cleaner Fluid Regular oraz Mirage.
Wnętrze zostało oczyszczone za pomocą APC Blinka a następnie zabezpieczone Auto Finessem Spiritz. Jeżeli chodzi o skóry to zastosowaliśmy na nich Strong Cleaner od Colourlocka a jako zabezpieczenie poszedł Swissvax Leather Milk Conditioner.
Co tutaj dużo mówić - zapraszamy do krótkiej galerii z prac nad tym pięknym 333 konnym potworem
Pełna relacja z tego projektu na Facebooku: KLIKNIJ
Pozdrawiamy!
Komentarz
-
-
Mialbym pytanko, piszesz ze lakier b. miekki, w stanie niezlym. Robiles 1-2 przejazdy FG400. Co rozumiesz pod pojeciem przejazd ? dla mnie to jedno przejechanie maszyna, na znanym forum pod tym pojeciem bardziej rozumia wypracowanie pasty.
Wiec jak na miekki lakier i paste mocno tnaca, co to jest przejazd ? :PSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigNiezłego kotleta odgrzaliście panowie 8)
Lakier nie był oryginalny, miejscami nawet 2x malowany nie licząc oryginału.
Stąd wystarczyły 1-2 przejazdy (nie, nie przesuniecia maszyną) czyli wypracowanie pasty oraz jej wymycie- to jesli chodzi o tnąca pastę.
Tu Mickul dobrze mówi.
Jeśli jest odświeżenie lakieru to sytuacja jest prosta, natomiast przy pełnej korekcie tniemy do uzyskania jak najlepszego efektu, czasem będzie to 95 a czasem 100%.
Z racji przeprowadzki do nowo wyremontowanego studio zapraszamy do wziecia udzialu w konkursie.
Do wygrania bon o wartości 1000 zł na usługi autodetailingu
pozdrawiamy, ekipa eRBe
Komentarz
-
-
soll_,
konkurs = dobry pomysłkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Dawno nic nie wrzucałem więc postanowiłem trochę odświeżyć wątek
Ostatnio mieliśmy okazję popracować nad Porsche 911 w pakiecie GT3. Samochód cały po lakierowaniu ze zniszczonym lakierem trafił do nas na korektę lakieru z zabezpieczeniem powłoką ceramiczną od Gyeona.
Jako ciekawostkę można dodać fakt, że pierwszym właścicielem tego auta był Marcin Miller z zespołu Boys.
Samochód trafił do nas w słoneczny dzień więc już na starcie mogliśmy wykonać inspekcję lakieru która pokazała, iż będzie co robić...
I fotka pod lampą Scangrip
Felgi również do najczystszych nie należały
Przednie zderzaki pojechały do naszego zaprzyjaźnionego lakiernika więc musieliśmy się wziąć również za ich zdjęcie
Czas na to co najważniejsze czyli korekta
Z racji tego, że musieliśmy samochód postawić na kobyłkach w celu zdjęcia i założenia zderzaków podjęliśmy decyzję o umyciu felg również od wewnątrz
Jeżeli chodzi o prace nad wnętrzem: wnętrze częściowo zostało zdemontowane celem odświeżenia skórzanych elementów które ponownie zostały polakierowane (m.in boczki drzwiowe, kierownica, fotele). Podłoga została wyprana a następnie całe wnętrze zabezpieczone.
Efekt końcowy
Pozdrawiamy i niebawem postaramy się wrzucić jakieś kolejne relacje
[ Dodano: Czw 17 Wrz, 15 20:10 ]
Cześć
Ostatnio trafiła do nas na korektę lakieru piękna, roczna Mazda 6. Samochód z czarnym lakierem który urzekł nas swoim ziarnem - coś pięknegoSamochód trafił do nas na pełną korektę lakieru gdyż przez rok zdążył już "złapać" trochę rys i stracił sporo ze swojego blasku. Finalnie samochód zabezpieczony został powłoką Opti Gloss oraz Opti Seal która nie dość, że świetnie będzie chroniła samochód przed szkodliwymi czynnikami to na dodatek naprawdę dodała mega szklistości.
Jeżeli chodzi o wnętrze to przede wszystkim zajęliśmy się skórzaną tapicerką która również prosiła się o solidną pielęgnacje. Oczyściliśmy skórę produktami od Colourlock a następnie zabezpieczyliśmy powłoką Gyeon Leather Coat. Plastiki i cała reszta wnętrza oczywiście również została poddana detailingowi.
Zapraszam do krótkiej relacji zdjęciowej
Pozdrawiam
Radek
[ Dodano: Pon 16 Lis, 15 23:08 ]
Cześć
Sezon na jesienno/zimowe zabezpieczenia w pełni więc jeśli jeszcze nie przygotowaliście Waszych aut na zimę to zapraszamy serdecznie!
A tymczasem temat postanowiłem odświeżyć paroma zdjęciami z ostatniego projektu. BMW M6 przyjechało do nas zabezpieczyć się na zimę oraz na detailing wnętrza. Lakier zabezpieczony został powłoką Gtechniq, na wszystkie szyby nałożyliśmy powłokę hydrofobową a na felgi trwały wosk do nich dedykowany. Samochód również przeszedł detailing wnętrza który zawierał m.in czyszczenie oraz impregnacja skórzanej tapicerki czy zabezpieczenie uszczelek.
Niedługo kolejne ciekawe projektyStay tuned!
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz